رقابت های لیگ برتر تکواندو مردان - خانه تکواندو

آغاز دور برگشت لیگ برتر تکواندو با پیروزی یاسین پیشرو

هفته نخست دور برگشت رقابت های جام خلیج فارس با پیروزی یاسین پیشرو ، لوازم خانگی کن و پاس قوامین به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر مردان به نام جام خلیج فارس، "یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم" با حضور 8 تیم ساعتی پیش به میزبانی خانه تکواندو پایتخت آغاز شد و تیم های یاسین پیشرو ، لوازم خانگی کن و پاس قوامین بر حریفان پیروز شدند.

از هفته نخست دور برگشت تیم یاسین پیشرو در شیاپ چانگ شماره 1 به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه رفت و 7 بر 1 موفق به کسب پیروزی شد.

در شیاپ چانگ شماره 2 تیم های لوازم خانگی کن و شهدای مدافع حرم ساری به مبارزه با هم پرداختند که این دیدار در نهایت با برتری 4 بر 3 لوازم خانگی کن به پایان رسید.

تیم های هیئت تکواندو شمال شرق و پاس قوامین در شیاپ چانگ شماره 3 به رویارویی هم رفتند و پاس قوامین با اختلاف کم و نتیجه 3 بر 2 از سد حریف عبور کرد.

دیدار حساس تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین از هفته نخست دور برگشت ، ساعت 12 در شیاپ چانگ شماره 2 و همزمان با این دیدار مبارزات هفته دوم آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار