قزوین؛

فراخوان آیین انتخاب کتاب سال استان

نخستین دورۀ آیین انتخاب کتاب سال استان با هدف معرفی کتاب­های برتر و تشویق اهل قلم برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: همه پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران آثار مکتوب استانی و کشوری می توانند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

به گفته اسکندری نژاد ؛ نویسندگان بومی یا ساکن استان که آثار آنان در یکی از موضوعات علوم انسانی، علوم و فنون، هنر، کودک و نوجوان یا قزوین­ پژوهی باشد می توانند در این دوره از کتاب سال قزوین مشارکت کنند و نویسندگان غیربومی در صورتی می­ توانند در انتخاب کتاب سال استان شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و مضمون دربارۀ استان قزوین باشد.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی باید برای نخستین­ بار بین سال­ های 1393 تا 1395 چاپ شده باشد  وبرای آثاری که در زمینۀ استان قزوین نگارش شده مبنا از سال 1390 تا 1395 است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  یاد آور شد : کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی ها باید دارای موضوع واحد یا نویسنده واحدی باشند و جزو کتاب­ ها کمک آموزشی و افست نباشند.

اسکندری نژاد اعلام کرد: در این دوره از کتاب سال قزوین، تنها آثاری مورد داوری و ارزیابی قرار می­گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای www.qershad.ir تکمیل کرده باشد و پس از ثبت نام پرینت کاربرگ را به همراه آثار به دبیرخانه ارسال کند.

وی اضافه کرد : ارسال لوح فشرۀ متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است وآثار دریافت­ شده بازگردانده نخواهند شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، بر اساس این فراخوان، به آثار برگزیده در هر بخش تندیس کتاب سال، لوح افتخار و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند کتاب های خود را تا 18 بهمن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار