زنجان؛

پیگیری مشکلات و معضلات فرهنگی در زنجان

مشکلات و معضلات فرهنگی در شهرستان ماهنشان باید پیگیری شود و همه ی مردم در شناساندن فرهنگ غنی ماهنشان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نوری فرماندار شهرستان ماهنشان درجلسه شورای فرهنگ عمومی  بر لزوم توجه ویژه اعضای حاضر در شورا،به مقوله فرهنگ در شهرستان تاکید کرد و خواستار پیگیری جدی مشکلات و معضلات فرهنگی موجود در سطح شهرستان شد.

نوری در خصوص نحوه جذب سرمایه گذار با تسهیل بروکراسی اداری در تقویت منابع اقتصادی وحمایت از توسعه گردشگری تاکید نمود.

وی اظهار کرد:دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های کشاورزی موجود شهرستان در فعالیت هایی از جمله پرورش ماهی ، افزایش سطح زیر کشت پسته و تلاش می کنند.

فرماندار ماهنشان با اشاره به وجود فرهیختگان این شهرستان به عنوان الگوهایی از فرهنگ عمومی شهرستان که بدون هیچ چشم داشتی به فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی در گستره شهرستانی می پردازند.

حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهنشان نیز در این جلسه  فرهنگ را به دو بخش آرمانی یعنی فرهنگی که قرار است به آن برسیم و فرهنگ واقعی یعنی فرهنگ موجود تقسیم نموده و از ثمرات تشکیل جلسات فرهنگ عمومی ایجاد دغدغه فرهنگ در میان مسئولان دانست و افزود:شهرستان ماهنشان از جمله شهرستان هایی است که از لحاظ روابط عمومی و ارتباطات بسیار غنی می باشد .

وی بیان داشت:این امر منجر به گشایش مشکلات عدیده ای بدست خود مردم می شود و مسئولان نیز از این پتانسیل باید حداکثر بهره را ببرند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به این که صدا و سیما خود را نقد نمی کند اضافه کرد:این رسانه فیلم های دینی را فقط مختص روزها و ماه های مناسبتی نکند.

حجت الاسلام زاهدی پور تشکیل کارگاه های مختلف در رابطه با دست یابی جوانان به مهارت های اجتماعی،ارزش ها و هنجارها توسط دستگاه های مختلف شهرستان را در این راستا مفید دانست.

امام جمعه ماه نشان با اشاره به نبود نشریه مکتوب محلی در شهرستان از علاقه مندان خواست در این رابطه تلاش کنند .

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرهنگی ، مشکلات ، معضلات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.