کرمانشاه؛

تصمیم وزارت ارشاد برای حکم کاری مدیر فرهنگ و ارشاد کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نامه پایان ماموریت کاری‌اش از سوی دانشگاه رازی در وزارتخانه در حال بررسی است و هر تصمیمی که بگیرند خیر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ابراهیم رحیمی زنگنه در نشست خبری امروز (15 دی ماه) در خصوص نامه دانشگاه رازی در خصوص پایان ماموریت کاری‌اش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که مامور به انجام تکلیف باشیم و زمانی که این تکلیف بر روی دوش ما قرار دارد با انگیزه و قدرت کار خود را انجام داده و خدمت می‌کنیم.


رحیمی‌زنگنه افزود: زمانی هم که این تکلیف به هر دلیل از دوش ما ساقط شده و به کسی دیگری سپرده شود، کمک خواهیم کرد تا نفر بعدی که عهده‌دار این تکلیف شده کار خود را به خوبی انجام دهد.

وی اظهار کرد: بنده در حال حاضر با حکم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سرکار هستم و بر اساس این حکم کارم را انجام می‌دهم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که زمانی برای پایان ماموریت کاری‌اش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از قبل تعیین شده یا این نامه در راستای اتفاقات اخیر دانشگاه رازی ارسال شده است، گفت: زمانی برای پایان ماموریت کاری من در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قید نشده و تنها عنوان "تا اطلاع ثانوی" قید شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.