کرمان؛

اهدای تعدادی کتاب به ارزش 500 میلیون‌ ریال به مدارس رفسنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تعدادی کتاب به ارزش 500 میلیون‌ ریال به مدارس رفسنجان اهدا شد.

اهدای تعدادی کتاب به ارزش 500 میلیون‌ ریال به مدارس رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: این شهرستان نامزد عنوان پایتخت کتاب ایران است و ظرفیت‌های زیادی برای دریافت این عنوان دارد.

وی بیان داشت: کتابخانه‌های عمومی و خصوصی زیادی در سطح شهرستان رفسنجان ایجاد شده که خیران هم در این راستا گام‌های بلندی برداشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تصریح کرد: اهدای کتاب به تمام مدارس شهرستان به ارزش 500 میلیون ‌ریال در چند روز گذشته انجام شده و دانش‌آموزان می‌توانند در کنار کتاب‌های درسی خود برای اوقات فراغت از این کتاب‌های ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی افزود: از دو اتوبوس که قرار بود از سوی آستان قدس‌ رضوی برای کتابخانه سیار اختصاص یابد، یکی آماده است و اتوبوس دوم هم به زودی آماده می‌شود.

محمدآبادی همچنین از عقد تفاهم‌نامه پیرامون آمار سرانه مطالعه در شهرستان با دانشگاه ولیعصر(عج) خبر داد که در هفته آینده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، رفسنجان ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار