مشهد؛

بهره برداری از چهار واحد صنعتی در گناباد

در سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد، چهار واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 158.5میلیارد ریال، آغاز به کار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این طرح ها شامل یک واحد تولید کیسه های پروپیلن (P.P) با میزان تولید سالانه پنج هزار و 600 تن و سرمایه گذاری 46.5 میلیارد ریال که 9 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات رونق تولید تامین شده و 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، است.
واحد تولید سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک با میزان تولید سالانه 13 هزار و 500 تن و حجم سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال که به تولید نهادهای کشاورزی به صورت دانش بنیان مبادرت دارد؛ از دیگر طرح ها بود که در این سفر افتتاح شد.
همچنین استاندار خراسان رضوی، واحد تولید همزمان برق و حرارت (CHP) که سالانه دو مگا وات تولید دارد را با حجم سرمایه گذاری 52 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم هشت نفر افتتاح کرد که از جمله ویژه گی های آن تامین انرژی، پدافند غیر عانل و اشتغال فارغ التحصیلان است.
واحد تولید و برش انواع سنگ های ساختمانی ( به صورت اسلب ) با میزان تولید سالانه سه هزار تن و سرمایه گذاری 35.2 میلیلرد ریال که 10 میلیارد آن از محل تسهیلات رونق تولید تامین شده و 12 نفر اشتغال مستقیم دارد؛ چهارمین طرحی بود که همزمان با سفر علی رضا رشیدیان به گناباد آغاز به کار کرد.  
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار