کرمان؛

بکارگیری خانه‌های فرهنگ دیجیتال برای تولیدمحتوا در فضای مجازی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: خانه های فرهنگ دیجیتال از جمله فرصت هایی است که می توانیم از آنها برای تولید محتوا در فضای مجازی کمک بگیریم.

بکارگیری خانه‌های فرهنگ دیجیتال برای تولیدمحتوا در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ محمدرضا علیزاده  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی به جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ابزار نوین ارتباطی افزود: خانه های فرهنگ دیجیتال از جمله فرصت هایی است که می توانیم از آنها برای تولید محتوا و اطلاع رسانی در فضای مجازی کمک بگیریم و در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

علیزاده همچنین به اجرای برنامه های صحنه ای، نمایش ها، اجرای موسیقی و جنگ های شادی اشاره کرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها و نهادهایی که برای ایام دهه فجر برنامه های صحنه ای عمومی تدارک دیده اند، لازم است ۲۵ روز پیش از اجرا، اسامی هنرمندان را برای اخذ مجوز های لازم از مبادی ذی ربط به کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر یا معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار