صعود حافظ در شروع معاملات پانزدهم دی ماه

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با افزایش 30.9 واحدی به پله 79 هزار و 13 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با افزایش 30.9 واحدی به پله 79 هزار و 13 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 111 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 56 میلیون سهم طی 4 هزار نوبت معاملاتی است.

 نمادهای پربیننده امروز فارس، مبین، آپ، دراک، کبافق با روند صعودی و شبندر، مرقام با روند نزولی  کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات با  90 واحد رشد به عدد 852 هزار و 30  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 39 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 7 میلیون سهم طی 1 هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص در ارتفاع 78 هزار واحد ایستاد

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با کاهش 5.21 واحدی به پله 78 هزار و 971 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 4 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 320 میلیون سهم طی 25 هزار نوبت معاملاتی است.

 نمادهای پربیننده امروز فولاد، فارس، مبین، فخوز با روند صعودی و نماد شبندر، وغدیر، پارسان با روند نزولی  کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات با  5 واحد کاهش به عدد 846 هزار و 40  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 735 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 99 میلیون سهم طی 9 هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ سبزپوش شد

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد 7.58 واحدی به پله 78 هزار و 991 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 501 میلیون سهم طی 36 هزار نوبت معاملاتی است.

 نمادهای پربیننده امروز فولاد، فخوز، فارس، وکار با روند صعودی و وغدیر، شبندر، پارسان با روند نزولی  کار خود را به اتمام رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با  5.90 واحد کاهش به عدد 845 هزار و 50  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 169 میلیون سهم طی 14 هزار نوبت معاملاتی است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار