ساری،

کشف 18 فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسايی و دستگيری سارقان و کشف 18 فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد ولی مرادی گفت: در راستای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی ومقابله با سارقان در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقويت گشت های انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و پليسی طی يک هفته گذشته با هماهنگی قضائی در پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز و شناسايی مخفيگاه سارقان حرفه ای، موفق شدند، 22 متهم به سرقت را شناسايی و دستگير کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به کشف 18 فقره انواع سرقت، گفت: در اين ارتباط تعدادی احشام سرقتی، خودروی مسروقه، لوازم منزل و سرقت های ديگر کشف شد.

سرهنگ مرادی افزود: در راستای برخورد با تخلفات راهور80 دستگاه موتورسيکلت به علت عدم رعايت قوانين ومقررات راهنمايی و رانندگی، تخلفات حادثه ساز توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

وی گفت: بسياری از سرقت ها به ويژه سرقت منازل و سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو تنها به دليل سهل انگاری شهروندان رخ می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار