اصفهان؛

اسکواش اصفهان، پایگاهی در سطح کشور

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش اصفهان درگذشته چیزی نداشت اما با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته، به پایگاهی برای این رشته تبدیل‌شده و به چشم آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود سلیمانی امروز در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما من به دلیل اینکه می‌خواستم، شخصاً در جلسه حضور داشته باشم، خواستار به تأخیر افتادن آن شدم.

وی افزود: دوره چهارساله ریاست هدا محمدی در هیأت اسکواش استان اصفهان، خیلی زود پایان یافت و وی در این مدت بسیار اذیت شد، تا جایی که چهار بار از سمتش استعفا کرد که با مخالفت فدراسیون مواجه شد.

رئیس فدراسیون اسکواش با ابراز رضایت از عملکرد هیأت اسکواش استان اصفهان یادآور شد: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته، اصفهان به‌عنوان یک پایگاه مطرح‌شده است.

وی بابیان اینکه اصفهان درگذشته زیرساخت نداشته است، تأکید کرد: در طول سال‌های گذشته اقدامات مثبتی در حوزه زیرساختی انجام‌شده است و اصفهانی که درگذشته چیزی نداشت، به چشم آمد.

سلیمانی با اشاره به پیشنهادات هیأت اسکواش استان اصفهان بیان داشت: میزبانی مسابقات دانش‌آموزی کشور در بخش پسران به اصفهان سپرده‌شده و این رویداد در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ضمن اینکه اصفهان برای مسابقات نشنال کلوز نیز میزبانی مطلوبی را ارائه کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در صورت برگزاری موفق مسابقات دانش‌آموزی، این رقابت‌ها به الگویی برای سایر فدراسیون‌ها تبدیل خواهد شد.

وی به ایجاد کورت بادی در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به تعاملات صورت گرفته با شهرداری اصفهان، قرار است کورت بادی برای نخستین‌بار در سطح کشور در اصفهان، راه‌اندازی شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.