فردا آغاز محدوديت ترافيکی

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدرضا خسرويان سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 دی در استان ادامه دارد، گفت: تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر فردا تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محور کندوان، هراز، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بدون مانع خواهد بود.

سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرويان افزود: تردد کليه تريلرها از محور هراز و تردد کليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه مازندران با شماره 2182934به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راه های استان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار