هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال،

جدال نارنجی پوشان پيكان در هفته سخت كهكشانی ها در ورامين

رقابت‌های ليگ برتر واليبال فردا با برگزاری 6 ديدار وارد هفته شانزدهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال مردان ايران، گراميداشت شهدای منا، فردا (چهارشنبه)‌ با برگزاری 6 ديدار در تهران، ورامين ، اراك، تبريز و آمل برگزار خواهد شد. 

حساس‌ترين ديدار هفته شانزدهم اين مسابقات را دو تيم پيكان و سايپا در خانه واليبال تهران برگزار خواهند كرد. ديداری كه از ساعت 17 برگزار می شود و نبرد خودروسازان به شمار می رود. پيكانی ها در اين ديدار در حالی به ميدان می روند كه برای تداوم صدرنشينی به هر 3 امتياز اين ديدار نياز دارند. از طرفی تيم سايپا هم حريف دست و پا بسته‌ای نيست و كار شاگردان اكبری را سخت خواهد كرد. 

ديگر ديداری كه در تهران برگزار خواهد شد، نبرد بين دو تيم پارسه تهران و شهرداری اروميه است. اروميه‌ای ها هفته گذشته در غياب سرمربی ايتاليايی خود به ميدان رفتند و موفق به كسب پيروزی شدند. اين تيم در تهران هم به پيروزی فكر خواهد كرد و اميدوار است بتواند تيم پارسه را در خانه مغلوب كند. در آن طرف ميدان هم شاگردان فرهاد نفرزاده بعد از شكست مقابل پيكان به دنبال پيروزی برابر ميهمان اروميه‌ای خود هستند. اين مسابقه از ساعت 15 و 30 در خانه واليبال برگزار می شود.

تيم رده دومی بانك سرمايه اين هفته در ورامين ميهمان صالحين خواهد بود. صالحينی ها نتايج خوبی در نيم فصل دوم نگرفته‌اند و قطعا مقابل ستاره‌های بانك سرمايه هم كار سختی خواهند داشت. البته هر تيمی در ورامين به دليل حضور تماشاگران ورامينی كار سختي خواهد داشت و شاگردان مصطفی كارخانه خود را برای يك ديدار سخت آماده كرده‌اند.

شاگردان بهروز عطايی در هفته شانزدهم و پس از سپری كردن چند بازی سخت مقابل تيم‌های مدعی در آمل به مصاف تيم خاتم اردكان خواهند رفت. اردكانی ها از ابتدای فصل نشان دادند كه تيمی غيرقابل پيش‌بينی به شمار می روند و كاله برای بردن اين تيم بايد با تمام توان ظاهر شود. اين ديدار در سالن پيامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد. 

دو تيم شهرداری اراك و هاوش گنبد هم اين هفته در اراك به مصاف هم خواهند رفت و تيم شهرداری تبريز در تبريز پذيرای عمران ساری است. 

**برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پارسه تهران – شهرداری ارومیه
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
سایپا تهران – پیکان تهران
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16
صالحین ورامین – بانک سرمایه
 
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
کاله مازندران – خاتم اردکان
 
اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
شهرداری اراک – هاوش گنبد
 
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – سازمان عمران شهرداری ساری 


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار