کرمانشاه؛

تکمیل شش پروژه سالن ورزشی تا پایان امسال

شش پروژه سالن ورزشی تا پایان امسال تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم جدی این اداره کل برای تکمیل و بهره برداری از شش پروژه سالن ورزشی سقف بلند استان کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.

صابر رحیمی اظهار کرد: این شش پروژه مربوط به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در آستانه بهره برداری هستند.

وی این سالن ها را شامل سالن سقف بلند ولایت در شهرستان های هرسین، کنگاور، پاوه(بانه وره)و (نوریاب)، کرمانشاه (شهرک پردیس) و(شهرک کارمندان)ذکر کرد.

رحیمی در ادامه به پروژه های ورزشی افتتاح شده استان در سه سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت:از سال 92 تاکنون تعداد 17 سالن ورزشی، زمین روباز و استخر ورزشی، پیست تارتان و خوابگاه ورزشی در استان افتتاح شده که باید به این پروژه ها استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه را نیز اضافه کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین از تکمیل و بهره برداری از 42 زمین ورزشی در روستاها در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش در سطح روستاها و ایجاد زیر ساخت مناسب جهت انجام فعالیت های ورزشی از جمله اهداف اجرای این پروژه ها بوده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تکمیل ، ورزشی ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار