کربکندی: رقم های فوتبالی بیش از اندازه بزرگ شده است

مربی فوتبال معتقد است حرکت فوتبال با اعتبارات و بودجه مختص این ورزش هماهنگ نیست و ارقام فوتبالی بیش از اندازه بزرگ شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رسول کربکندی مربی و پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با بحث جذب بازیکن در نیم فصل گفت: طبیعی است که باشگاه ها در تلاشند تا نتایج و جایگاه بهتری را در لیگ بدست آورند و نیم فصل زمانی است که باشگاه با جذب بازیکن می توانند نقاط ضعف خود را بپوشانند و شرایط بهتری را پیدا کنند. 

وی تصریح کرد: بحثی که در فوتبال ما بسیار مسئله ایجاد می کند، موضوع بودجه ها و ارقام قراردادها است که پرداخت نمی شود، به اعتقاد من حرکت فوتبال ما هماهنگ با اعتبارات و بودجه ها نیست. این ارقام بیش از حد بزرگ شده است و ما بیشتر به سمت تعدادی بازیکن ملی پوش و نامی رفته ایم اما باشگاه ها در گذشته نشان دادند که تنها نام ها نیستند که می توانند شرایط بهتری را برای تیم به وجود بیاورند. 

کربکندی اضافه کرد: به نظر من مسئله ای که حائز اهمیت هماهنگی و هارمونی است که باید بین بازیکنان و تیم وجود داشته باشد که در این صورت می توان موفقیتی حاصل کرد. 
 فوتبال در دیگر کشورهای دنیا بسیار درآمدزا است و حتی بودجه آن را می توانند صرف دیگر رشته ها کنند، اما در ایران جریان برعکس است، به دلیل هواداران این ورزش، باشگاه های کشور دیگر رشته ها را تعطیل می کنند و تمام بودجه موجود خود را صرف فوتبال می کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۳:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۵
بزرگ شدن ارقام درفوتبال رایک کارشناس یک پیشکسوت یک دلسوزویک استخوان خوردکرده فوتبال داره میگه پس بهش توجه کنیدچون فوتبال ماوفوتبالیست های ماهنوزبه حداین ارقام نرسیده اندچون باشگاههاتوان پرداخت چنین ارقامی راندارندوووووووووووووووووووو
آخرین اخبار