فعالیت بانوان در استان بوشهر تقویت می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تقویت فعالیت بانوان خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعات زنان استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست مشترک مشاورین بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید بهره مندی از ظرفیت بانوان توانمند در عرصه های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: باید بستر استفاده از بانوان در بخش‌های مدیریتی فراهم شود و در استان بوشهر با توجه به دیدگاه مثبت استاندار از بانوان در حوزه مدیریت های مرتبط با آنان بهره گیری لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین با تدوین طرح های نوین باید زمینه فعالیت بانوان در جامعه گسترش یابد.

گراوند بانوان را به تقویت خودباوری و مشارکت در عرصه های مختلف اجتماعی تشویق کرد و افزود: توجه به سلامت زنان و فعالیت های حوزه ورزش و تهیه بانک اطلاعات زنان و حمایت از انتصاب زنان توانمند در حوزه های مدیریتی از اولویت های ما در استان است.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: مرحله دوم طرح های امید از جمله طرح های مدیریت ارشد استان است که با رویکرد بهره‌گیری از جوانان و بانوان با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در گستره استانی و رفع بخشی از مشکلات و مسائل اجتماعی و فرهنگی با برش استانی آغاز شده است.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: استانداری ، بانوان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.