ولایتی در جمع خبرنگاران:

خط مقاومت از ایران به سوریه و لبنان می‌رسد/ خروج حزب‌الله از سوریه ادعای دشمنان است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: خط مقاومت از ایران به سوریه و لبنان می‌رسد و ما از اول در کنار ملت سوریه ایستاده‌ایم.

خط مقاومت از ایران به سوریه و لبنان می‌رسد/هدف سوریه حفظ تمامیت ارضی‌اش استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک پس از دیدار با معاون اول رئیس جمهور عراق با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواضع ایران در قبال عراق و سوریه ثابت است و ما به حمایت کامل خود از خط مقاومت ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه خط مقاومت از ایران به سوریه و لبنان می‌رسد، گفت: ما از ابتدا در کنار ملت سوریه ایستاده بودیم.

ولایتی تصریح کرد: کشورهایی که همواره در سوریه نقش مخرب داشتند و امروز نیز می‌خواهند در وضعیت بعد از جنگ سوریه دخالت کنند، بدانند که پرونده آنها در مسائل سوریه نزد دولت این کشور سیاه است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: هدف سوریه حفظ تمامیت ارضی‌اش است و سرنوشت آن کاملا در اختیار ملت آن است البته حضور ایران در سوریه به دعوت دولت قانونی این کشور است. 

ولایتی درباره برخی ادعاها مبنی بر لزوم خروج نیروهای حزب الله لبنان از سوریه در پی آتش بس اخیر در این کشور، گفت: این ادعای دشمنان سوریه است.
 
وی گفت: حزب الله تاکنون بیشترین کمک را به دولت و ملت سوریه کرده و شمار زیادی از نیروهایش در این راه به شهادت رسیده اند. دولت سوریه نیز کماکان حزب الله و آقای سیدحسن نصرالله را دوست بسیار نزدیک خود می داند و این تبلیغات دشمنان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، ولایتی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار