مشکل اصلی شاهین، کمبود بازیکن است

سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین بوشهر ازابتدای فصل تاکنون در چند پست کلیدی با کمبود بازیکن روبه رو است و برای حل مشکلات خود باید چند بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایمان دشتی عصر دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر هف سمنان افزود: در دو پست خط حمله و دفاع نیاز مبرم به جذب بازیکن داریم که باید در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از آمدن سرمربی جدید این مهم عملی شود.

وی بیان کرد: تیم شاهین بوشهر در مسیر صعود به لیگ یک فوتبال کشور است و در این مسیر سخت و تا رسیدن به نتیجه دلخواه هواداران همه باید تلاش کنند.

دشتی ادامه داد: در هفته آینده نیز تیم شاهین بوشهر در برابر سردار بوکان قرار می گیرد و با توجه به اینکه آنها تاکنون در بازی های خانگی شکست نداشتند کار سختی را در پیش داریم.

وی افزود: برای این بازی و جبران ناکامی های چند بازی اخیر نیازمند یک عزم جدی هستیم که تلاش می شود با کمک بازیکنان بتوانیم از بازی برابر سردار بوکان با دست پر به بوشهر برگردیم.

دشتی در ارتباط سرمربی جدید تیم شاهین نیز گفت: هنوز انتخاب پاشازاده قطعی نشده ولی با این وجود توافق های اولیه با وی انجام شده است.

وی در ارتباط با تساوی تیم شاهین برابر هف سمنان عنوان کرد: در این بازی محکوم به کسب سه امتیاز بودیم که این امر محقق نشد و برای این تساوی از هواداران پرشور شاهین عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.