روايت رييس دانشگاه صنعتی شريف از ديدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب

رييس دانشگاه صنعتی شريف با اشاره به ديدار روز گذشته جمعی از نخبگان، مدال آوران و اساتيد اين دانشگاه با رهبر معظم انقلاب گفت: اين ديدار بسيار صميمی و روحيه بخش بود.

روايت رييس دانشگاه صنعتي شريف از ديدار نخبگان با رهبر معظم انقلاببه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فتوحي اظهار کرد: جلسه روز گذشته (دوشنبه) دانشجويان مدال آور المپيادهاي بين المللي و داخلي صنعتي شريف با رهبر معظم انقلاب بسيار ارزشمند بود.

وي گفت: دانشجويان نخبه صنعتي شريف در اين ديدار تمايل داشتند که مدال هاي المپيادي خود را به حضرت آيت الله خامنه اي اهدا کنند.
رييس دانشگاه صنعتي شريف افزود: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار توضيحاتي در خصوص رشد علمي کشور و فعاليت هاي دانشجويان ارائه فرمود و تاکيد به افزايش گفتمان علمي داشتند.

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار توصيه هايي خطاب به دانشجويان داشتند که يکي از آنها تلاش علمي بود.

فتوحي خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکيد داشتند که رشد علمي در کشور علاوه بر اينکه نبايد کند شود بلکه بايد با همت دانشجويان و اهالي علم و فناوري روز به روز گسترش يابد.

وي تصريح کرد: تعهد ديني و انقلابي يکي ديگر از توصيه هاي حضرت آيت الله خامنه اي بود و ايشان فرمود که نياز است تا فعاليت هاي علمي توامان با ايمان و عمل اسلامي باشد.

رييس دانشگاه صنعتي شريف يادآور شد: ايشان با اشاره به رشد علمي در کشورهاي غربي فرمود که بررسي جوامع آنها نشان مي دهد که لزوما فعاليت هاي صرفا علمي خوشبختي نمي آورد.

وي اظهار داشت: حضرت آيت الله خامنه اي بر اين باور بودند که جوامع غربي به سبب رشد ناکافي اخلاق با مشکلات عديده اي مواجه است هرچند که از لحاظ فعاليت هاي علمي گام هاي فراواني برداشته اند.

رييس دانشگاه صنعتي شريف گفت: ثبات و ايستادگي در راه دين و انقلاب يکي ديگر از توصيه هاي ايشان به دانشجويان در اين ديدار بود.
وي افزود: همچنين در اين ديدار برخي از دغدغه هاي دانشجويان در زمينه هاي مختلف علمي به ويژه اشتغال بعد از فارغ التحصيلي بيان شد.

وي ادامه داد: اين ديدار گرم و صميمي حدود يک ساعت و نيم طول کشيد و ايشان ضمن تشويق دانشجويان نخبه کشور، توصيه هايي را نيز به آنان ارائه فرمود.

فتوحي خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره دانشجويان نخبه متدين و انقلابي را تشويق کرده اند و ديدار روز گذشته نيز سبب دلگرمي هرچه بيشتر دانشجويان شد.

به گزارش ايرنا، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح روز گذشته(دوشنبه) با جمعي از نخبگان و مدال آوران علمي دانشگاه صنعتي شريف ديدار کردند.

حضرت آيت الله خامنه اي ديدار با جمعي از نخبگان جوان علمي کشور را، باز شدن پنجره‌اي به سوي يک باغ دلگشا و ورود هواي تازه، و فروزان ‌تر شدن اميدها به تحقق اهداف والاي نظام و کشور، توصيف کردند و گفتند: جوانان مومن و انقلابي را بسيار دوست دارم و از آنان پشتيباني مي کنم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار