اولویت بندی دانشجو معلمان برای کار دانشجویی

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گفت: برای کار دانشجویی متاهلان خانواده ایثارگران و افراد با توانایی بالای علمی اولویت دارند.

اولویت بندی دانشجو معلمان برای کار دانشجویی
عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت کار دانشجویی در این دانشگاه عنوان کرد: این محیط آموزشی به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرای حاکمیتی رسالت تربیت معلم در تراز نظام و متناسب با ساحت های شش گانه  را به عهده دارد.

وی  با بیان اینکه کار دانشجویی زمینه‌ای مناسب برای  دانشجویان و دانشگاه است، گفت: با این شیوه بخشی از کمبود نیرو انسانی دانشگاه نیز جبران می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: کار دانشجوی زمینه ای مناسب برای کسب درآمد دانشجو معلمان بوده و می‌توانند در حوزه‌های اداری، مالی، دانشجویی و فرهنگی به فعالیت مشغول شوند.

وی افزود: بر اساس قوانین در نظر گرفته شده دانشجویان کارشناسی 85 ساعت در ماه و دانشجویان کارشناسی ارشد  امکان فعالیت 90 ساعت ماهانه را دارند.

قنبری در خصوص احتساب دستمزد برای کار دانشجویی اظهار داشت: بر اساس مصوبه برای دانشجویان مقطع کارشناسی بازه 850 تا هزار تومان ساعتی و برای دانشجویان ارشد 850  تا هزار و 550 تومان در ساعت در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گفت: خانواده ایثارگران و متاهلان و افراد با توانایی علمی بالا برای کسب درآمد از طریق کار دانشجویی در اولویت هستند.

وی یادآور شد: در هر پردیس 10 درصد دانشجویان می‌توانند به کار دانشجویی بپردازند و البته چون این افراد در آینده معلمان فردا هستند، لذا چنین اقداماتی موجب فعالیت بیشتر آنها در  اجتماع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار