برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک تابستانی ناشنوایان 2017

چهارمین جلسه ستاد اجرایی اعزام به "بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 ترکیه" برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک تابستانی ناشنوایان 2017به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، این جلسه صبح (دوشنبه 13دی ماه) با حضور سید مصطفی کریمی رئیس فدراسیون، برخی از رؤسای هیأت های استانی و سایر اعضای ستاد با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و خوش آمدگویی رئیس فدراسیون آغاز شد.

سید مصطفی کریمی ضمن قدردانی از امور انجام شده مربوط به این ستاد، توصیه های لازم را جهت حضور کیفی رشته های گوناگون انجام داد.

در این جلسه سعید صادقی (رئیس هیأت استان اصفهان)، خدنگی (رئیس هیأت استان اردبیل)  خسروی (رئیس هیأت استان لرستان)، خیری (رئیس هیأت استان زنجان)، لیاقت جو (رئیس هیأت استان گیلان)، واشقانی (رئیس هیأت استان تهران) و محسن کاوه (نماینده انجمن کشتی) حضور داشتند و نقطه نظرات خود در ارتباط با توسعه ورزش های ناشنوایان و نیز حضور مقتدرانه در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان در ترکیه را مطرح کردند.

ارائه برگه شنوایی سنجی ورزشکاران جدید تا پایان اسفندماه و جلسه مشاور اجرایی فدراسیون و دبیر ستاد با مسئولین انجمنها و سرمربیان از مصوبات این جلسه بود و از مسئولین ذیربط خواسته شد تا پیگیری و اقدام کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار