یزد؛

دستگیری کلاهبردار در مخفیگاهش

فردی که با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه دست به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروندان زده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ سیدرضاصادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان سپرده شد.

وی افزود: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این بود که متهم با معرفی خود به مالباختگان با عنوان فردی با نفوذ و صاحب منصب در دستگاه های دولتی به بهانه خرید خودرو با قیمت مناسب دست به این کلاهبرداری زده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی دیگر از استان¬ها شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صادقیان خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروندان به بهانه های واهی از جمله خرید خودرو و... در یزد و تهران اعتراف کرد.


وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، گفت: شهروندان برای انجام امورات روزمره خود راهکارهای قانونی را پیش گرفته تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار