اصفهان؛

165 مصدوم در بیمارستانهای نطنز و بادرود بستری شدند

در سه ماهه سوم سال جاری، در حوادث رانندگی نطنز، 184 نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: در سه ماهه سوم امسال، در حوادث رانندگی نطنز، 184 نفر مصدوم شدند که از این تعداد، 20 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس 115 درمان شدند.
حسین مخلصی اظهار کرد: در پاییز امسال، تعداد 5 هزار و 915 تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز برقرار شد که از این تعداد، 965 تماس، بی پاسخ یا مزاحمت بوده است.
وی افزود: در این مدت، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نطنز به 666 ماموریت شامل 536 ماموریت شهری و 130 جاده‌ای اعزام شدند.
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز تصریح کرد: حوادث تصادفی این شهرستان در سه ‌ماهه سوم امسال، 164 مورد مصدوم منجر به بستری و 20 درمان سرپایی و حوادث غیرتصادفی نیز 319 مورد بستری و 87 مصدوم سرپایی داشته است.
مخلصی خاطرنشان کرد: از مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی نطنز در این مدت، 56 مورد قلبی، 32 تنفسی، 33 مورد حوادث، 32 حادثه سقوط، 9 مسمومیت، 3 سوختگی و 3 مورد زنان بوده است.
وی با اشاره به استقرار آمبولانس در 35 مورد از جمله بازگشایی مدارس، روز دانش‌آموز، مراسم مذهبی، عاشورا، تاسوعا و اربعین و 28 صفر، گفت: در پاییز امسال، 312 نفر-ساعت آموزش طرح بها توسط فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز برگزار شد.
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز به اختصاص دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 به این شهرستان اشاره کرد و افزود: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی نطنز در سه ماهه سوم امسال به 4 حادثه ویژه اعزام شدند که 3 مورد از آنها مربوط به تصادفات و یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن با دو فوتی بوده است.
مخلصی یادآور شد: پرسنل فوریت‌های پزشکی نطنز در این مدت، موفق شدند یک مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کنند.
گفتنی است، شهرستان نطنز، جمعیتی بالغ بر 44 هزار و 734 نفر دارد و فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از چهار پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان 115 و 30 نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.





انتهای پیام/م
برچسب ها: مصدوم ، بیمارستان ، نطنز ، بستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.