درخواست عاجزانه رژیم صهیونیستی از دبیرکل جدید سازمان ملل: منصف باش!

با پایان دوره ریاست بان کی‌مون بر سازمان ملل، نماینده رژیم صهیونیستی در این سازمان از آنتونیو گوترش خواست در قبال سیاست‌های اشغالگرانه این رژیم «منصف» باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: نماینده اسرائیل سازمان ملل گفت تنها خواسته تل‌آویو از دبیرکل جدید این سازمان این است که منصف باشد. 

در این مطلب آمده است: آنتونیو گوترش، نخست وزیر سابق پرتغال، روز یکشنبه به عنوان دبیرکل جدید سازمان ملل جانشین‌ بان کی مون شد و اسرائیل تنها از وی یک درخواست داشت: منصف باشد. 

دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، به جروزالم پست گفت: «با وی دیدار کردم و از اطلاعات گسترده‌اش درباره سازمان ملل و عرصه بین‌المللی شگفت‌زده شدم و امیدوارم با وی فصل جدید همکاری را آغاز کنیم.» 

وی گفت: گوترش زمانی که به اسرائیل و خاورمیانه وارد شود، کار سختی در پیش خواهد داشت. 

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل 10 روز قبل و پیش از تصویب قطعنامه علیه شهرک‌سازی‌های این رژیم در شورای امنیت سازمان ملل نیز گفت: «از نظر ما چیزی که سازمان ملل به آن نیاز دارد، رئیسی است که تمایل داشته باشد در برابر نیروهای فراگیر منفی در مقابل اسرائیل در این سازمان بایستد. اما‌ بان کی مون در این خصوص کار کافی انجام نداد.» 

گوترش روز یکشنبه رسماً فعالیت‌های خود را در به عنوان دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد و در پیامی سال ۲۰۱۷ را سال صلح نامید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
مقدم ـ گوارشک
۱۴:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۵
منصف باشد یعنی اینکه اگر مردم مضلوم فلسطین را کشتند خانه هایشان را ویران کردند اموالشان را به غارت بردند ، چشمش کور و گوشش کر و زبانش لال باشد مثل بان کی مون
آخرین اخبار