مشهد؛

نقاشی طبیعت، موضوعی نمایشگاهی در نیشابور

نمایشگاه نقاشی با موضوع طبيعت وکاربرد تكنيك گواش واکرلیک در نیشابور برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان جوان و تحصيل كرده نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي« طبیعت شیشه ای » در صدد است موضوعات آثار هنري را براي كشف رازهاي طبیعت الهی به مخاطب ارايه كند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشي « طبیعت شیشه ای » آثار بانوي هنرمند نيشابوري « سمیازه میرنیا » است كه در آن 22 اثر نقاشي درابعاد 70*50 تا 70*100 سانتيمتر برپا شده است .

وی به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه داراي مي باشد.

وي خاطر نشان كرد : اين نخستین نمايشگاه انفرادي سمیازه میرنیا است که 17 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و دارای مدرک فوق دیپلم گرافیک از دانشگاه بیرجند بوده در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « طبیعت شیشه ای » از 11 الی 16 دی 95هر روز از ساعت 16 الي 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: نقاشی ، طبیعت ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار