اهواز؛

کلاهبردار 30 میلیاردی در چنگال قانون

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری فردی که مبلغ 30 میلیارد ریال را از مردم کلاهبرداری کرده بود در شوش خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سردار محمدرضا اسحاقی ، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شوش در پی کسب خبری مبنی بر وجود فردی در شهر 'شاوور' از توابع شهرستان شوش که از مردم مبلغ زیادی در عناوین مختلف در سال های گذشته کلاهبرداری کرده بود مطلع شدند و بلافاصله موضوع را جهت دستگیری کلاهبردار در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری 12 شاوور پس از شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: متهم دستگیر شده با شگردهای مختلف و معرفی افراد برای دریافت وام و عناوین دیگر مبلغ 30 میلیارد ریال از افراد کلاهبرداری و به مدت چهار سال متواری شده بود.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار اسحاقی از شهروندان خواست: در هنگام عقد قرار داد و تفاهم نامه های همکاری مالی و فعالیت های اقتصادی با افراد، شرکت ها و موسسات ، نسبت به استعلام قانونی یا غیر قانونی بودن آنان از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.