یزد؛

دارالعباده يزد، ميزبان مردی از سلاله زهرا س

بانک توسعه تعاون استان يزد ضمن گراميداشت 12 دی ماه سالروز سفر پر خير و بركت مقام عظمای ولايت به استان يزد، بیانیه ای را به شرح زیر ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دوازدهم دی ماه در تاريخ درخشان يزد نمادی از همبستگی ملی و جلوه ای از عشق به ولايت است و نشان از ديانت مردمانی دارد كه تاريخ آنها را به قنات و قنوت و قناعتشان می شناسد. 

دارالعباده يزد در اين روز بزرگ، ميزبان مردی بود از سلاله زهرا س كه با آمدنش كوير را به گلستانی تبديل كرد و با عطر وجودش نسيم عشق و مهربانی را به دل مردمان صبور و فكور و شكور يزد ارزانی كرد.

مردمان نيک انديش يزد در اين روز بزرگ بيعتی دوباره بستند با رهبر و مقتدای خود و با حضوری حماسی، به استقبال رهبر فرزانه خود آمدند و بار ديگر با رهبر عزيزشان و آرمان های امام راحل ره تجديد پيمان نمودند. 

سرزمين باستانی يزد به خود مي بالد كه مهد مردمانی است كه از ابتدای روزهای پيروزی انقلاب و در تمامی صحنه ها، با حضوری حماسی و شكوهی وصف ناشدنی، عشق و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه خود به رخ جهانيان كشيده اند.
اكنون كه به ميمنت سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبری به شهر دارالعلم يزد در روز دوازدهم ديماه سال 86، اين روز در تقويم به نام  روز يزد نامگذاری شده است، بر همگان فرض است با تجديد ميثاقی دوباره با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و بيعتی مجدد با رهبر و مقتدای خود، خاطره شيرين حضور حماسی مردم در استقبال از رهبر عظيم الشان انقلاب را در تاريخ ماندگار كنند.

بانک توسعه تعاون استان يزد ضمن گراميداشت 12 دی ماه سالروز سفر پر خير و بركت مقام عظمای ولايت به استان يزد ، موفقيت همگان را در راستای آرمان های بلند حضرت امام خمينی ره از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمايد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.