صافی:هروی عضو جدانشدنی دانشگاه آزاد است/دانشگاه آزاد بهترین بازیکنان را در اختیار دارد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد بر اساس برنامه ریزی با اقتدار وارد شده است و توانست تیم نفت را به سکوت و سکون وادارد.

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد ، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شهرام هروی و شرایط حضور وی در تیم دانشگاه آزاد با توجه به مخالفت سرپرست فدراسیون کاراته با حضور سرمربی تیم ملی در تیم دانشگاه آزاد،گفت: معتقدم شهرام هروی عضو جدانشدنی تیم دانشگاه آزاد است و همیشه قلب و ذهنش همراه با این تیم است و ما نیز از تجارب وی استفاده می کنیم، همانگونه که اکنون نیز استفاده کردیم و امیدواریم که شرایط به صورتی باشد مانند بسیاری از رشته ها که مربیان ملی در سطح باشگاهی نیز فعالیت می کنند در کاراته نیز این امکان وجود داشته باشد. همانند اتفاقی که در بخش بانوان در حال حاضر افتاده و در حال حاضر مربیانی داریم که علاوه بر سمتی که در تیم ملی دارند در لیگ هم تیم داری می کنند. 

وی یادآور شد: در هر حال شهرام هروی شخصیت باتجربه ای است و می تواند خودش تصمیم گیرنده نهایی باشد ضمن اینکه همانگونه گه گفتم به طور حتم سرپرست فدراسیون با نیت خوبی این مسئله را برای تمرکز بیشتر و استمرار موفقیت های تیم ملی کاراته کشور ، مطرح کرده است. 

صافی تصریح کرد: باز هم می گویم که شهرام هروی همراه با دانشگاه آزاد است حتی اگر با این تیم قرارداد نداشته باشد چرا که قلب و ذهن وی با این تیم است. 

وی افزود: بهرحال سرپرست فدراسیون کاراته اهداف ملی را دنبال می کند و به طور حتم قصد وی خدمت بیشتر به کاراته است و به نظر من شهرام هروی چه در دانشگاه باشد و چه نباشد، یکی از اعضاء قدیمی تیم است که همیشه در سختی ها و پیروزی ها کنار دانشگاه بوده و عدم حضور فیزیکی وی نمی تواند در روابط و دوستی ما تأثیرگذار باشد. 


دانشگاه آزاد هر تیمی را به دردسر می اندازد

صافی در خصوص تیم های حاضر در سوپرلیگ بیان داشت: تیم های حاضر در سوپرلیگ در مجموع تیم های خوبی هستند و بازیکنان نیز خوب پخش شده اند، هرچند بهترین بازیکنان را دانشگاه آزاد در اختیار دارد و این شرایط را سخت می کند چرا که هم نگهداری این بازیکنان سخت است و در عین حال نتیجه گرفتن با تیمی که پرمهره است به ظاهر شاید آسان باشد اما در عمل اینگونه نیست چرا که بازیکنان جوان هم دوست دارند خودی نشان دهند و این کار ما را تا حدودی سخت می کند. 

سرمربی دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و ترکیبی از ملی پوشان موفق و بازیکنان باتجربه ای است که می تواند هر تیمی را به دردسر بیاندازد.


دانشگاه نفت را به سکوت و سکون واداشت

وی در خصوص شرایط تیم دانشگاه آزاد گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم با اقتدار وارد شدیم و شکر خدا باختی نداشتیم و با پنج پیروزی و دو مساوی توانستیم تیم نفت را به سکوت و سکون واداریم . 

صافی ادامه داد: با توجه به تجربه بازیکنان و زحماتی که می کشند و همین کادر فنی که همه مسائل را آگاهانه زیر نظر دارد و همچنین اهداف باشگاه دانشگاه آزاد که  مشخص و تعریف شده است و همچنین نتایجی که مدنظر دارد همانطور که پیش بینی می کردیم با اقتدار وارد شدیم و شکر خدا باختی نداشتیم.

وی یادآور شد: در کاتا نتیجه متفاوت بود و تیم نفت از شرایط بهتری استفاده کرد، اما به نظر من کاتای ما هم خوب وارد عمل شد و بسیار خوب اجراء کرد و به امید خدا به طور حتم در هفته های آینده دانشگاه آزاد در بخش کاتا نیز نتایج بهتری کسب می کند اما در کومیته و در مجموع توانستیم با اختلاف زیاد نفت را شکست دهیم. 

سرمربی دانشگاه آزاد افزود: تیم فتح نیز تیم بسیار باانگیزه ای بود و به آقای روبرت آواکیان تبریک می گویم که تیم جوان و باانگیزه ای را ساخته و موفق شد هفته گذشته تیم نفت را در کومیته شکست دهد اما نفت با توجه به کسب امتیازی که در کاتا داشت جبران کرد و در مجموع از شکست گریخت. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار