رونمایی از سه گزینه نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی+توییت

صفحه رسمی توئیتر فدراسیون والیبال عکس‌های خاویر وبر از آرژانتین، ایگور کولاکویچ از صربستان و مائورو بروتو از ایتالیا را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون والیبال از ۲ گزینه محرمانه خود برای هدایت تیم ملی والیبال رونمایی کرد. بر خلاف همیشه که اخبار رسمی از طریق سایت فدراسیون به اطلاع علاقمندان می‌رسید، این بار، فدراسیون تصمیم گرفت تا از طریق توئیتر اطلاع رسانی کند. پیش از این بروتو به عنوان کاندیدا مشخص شده بود ولی دو گزینه فدراسیون ایران این بار از سوی توئیتر فدراسیون معرفی شد.

رونمایی از سه گزینه نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی+توییت



گفتنی است؛ کارلوس خاویر وبر، مربی ۵۰ ساله و ۱۸۰ سانتیمتری آرژانتینی که در سال ۲۰۰۹ سرمربی تیم ملی کشورش هم بوده، گزینه جدید فدراسیون والیبال ایران است. پاسور پیشین تیم ملی آرژانتین در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۲ حدود ۶۱۳ بازی برای تیم ملی انجام داده و در المپیک‌های ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۶ آتلانتا و ۲۰۰۰ سیدنی حاضر بوده است. وبر در سال ۲۰۰۹ با تیم ملی آرژانتین به مقام پنجم لیگ جهانی رسیده است. گزینه بعدی، ایگرو کولاکویچ، سرمربی پیشین تیم ملی صربستان است. این مربی ۵۱ ساله اهل مونته نگرو بوده و در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده داشته است. گزینه اصلی همچنان مائورو بروتو، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیاست. این مربی ۴۷ ساله در تورین به دنیا آمده از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ سرمربی تیم ملی ایتالیا بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.