حمید بنی تمیم:

گزارش مجمع عمومی هیأت کشتی فارس به تائید اعضاء رسید

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:مجمع عمومی هیأت کشتی استان فارس برگزار شد و در آن گزارش عملکرد مالی و فنی به تأیید اعضای مجمع رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: مجمع عمومی هیأت کشتی استان فارس صبح امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان در شهر شیراز برگزار گردید و گزارش عملکرد مالی توسط خزانه دار و عملکرد فنی توسط عرب رئیس هیأت کشتی فارس ارائه شد که به تأیید اعضای مجمع رسید.
وی اداماه داد: در این نشست کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز ضمن قدردانی از خزانه دار هیأت کشتی بعنوان یکی از منظم ترین هیأت ها خواستار برگزاری نشست سالیانه هیأت های ورزشی شد.
بنی تمیم خاطرنشان کرد:در پایان مجمع جمع بندی لازم را انجام دادم و البته در پایان جلسه آقای نوروزی انتقاداتی نسبت به رئیس هیأت کشتی فارس داشت که خود آقای عرب پاسخ لازم را به ایشان دادند و تعدادی از روسای هیأت های کشتی شهرستان فارس نیز از رئیس هیأت حمایت کردند.
وی در پایان با اشاره به اینکه برخلاف ادعای مطرح شده،  مجمع هیأت کشتی فارس نیمه تمام نماند و به خوبی برگزار گردید،طرح برخي مسائل و انتقادات از مديريت هيات استانها ، همواره در اكثر مجامع استانی وجود دارد و امري طبيعي است. ضمن اینکه در همان جلسه نیز گفتم مجمع عمومی جای تغییر رئیس هیأت نیست و اگر نظري در این زمینه وجود دارد،   باید مجمع انتخاباتی در این زمینه تصمیم گیری کند، كه البته نظر اعضاء مجمع نيز تاييد رييس هيات فعلی استان بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار