شیراز؛

گرد و خاک نوروزی در مجمع هیئت کشتی فارس

امید نوروزی در مجمع هیئت کشتی از عرب رئیس هیئت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زین‌العابدین عرب رئیس هیئت کشتی فارس در مجمع  سالیانه هیئت کشتی استان که با حضور حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی در شیراز برگزار شد، گفت: کشتی فارس در دو سال گذشته از رده 9 جدول، به رده 7 رسیده است.  
     
 عرب با اشاره به اینکه پارسال 18 دوره مسابقات استانی در فارس برگزار شده و این استان در دو رده میزبان مسابقات کشوری بوده، بیان کرد: این استان موفق شد نائب قهرمانی کشتی آزاد را از آن خود کند.
 
وی ادامه داد: پارسال 102 کشتی‌گیر از فارس در تمام رده‌های سنی به اردوهای تیم ملی اعزام شدند که برخی  از ورزشکاران توانستند در مسابقات بین‌المللی شرکت و عناوین خوبی را کسب کنند.
 
در ادامه، امید نوروزی قهرمان المپیک در رشته کشتی فرنگی در جریان برگزاری مجمع سالیانه هیات کشتی از عملکرد 30 ساله زین العابدین عرب به شدت انتقاد کرد.
 
امید نوروزی در انتقاد به عملکرد عرب به موارد زیر اشاره کرد: برگزار نکردن مجمع سالیانه در سال های مختلف، تعطیلی تمام شیفت های تمرینی برخی مربیان، پرداخت نکردن هزینه رفت و آمد مربیان و کشتی گیران، پرداخت نکردن بدهی 50 میلیون تومانی به قهرمانان، اضافه نشدن سالن اختصاصی کشتی، حضور نیافتن رئیس هیات در بین ورزشکاران و کشتی گیر و از بین رفتن کشتی در برخی شهرستان ها از جمله انتقادات امید نوروزی به رئیس هیات کشتی فارس بود.
 
نوروزی افزود: به نقطه ای رسیده ایم که باید تغییرات اساسی در هیات کشتی فارس انجام شود و افرادی می بایست مسئولیت را قبول کنند که برای کشتی وقت بگذارند و تمام سالن های کشتی در شیراز و شهرستان ها را بازدید کنند.
 
پس از انتقاد های تند و صریح امید نوروزی به عملکرد رئیس هیات و پرسش و پاسخ های بین آنها، جلسه به تشنج کشیده و نیمه کاره رها شد.
 
در حاشیه این درگیری ها برخی اعضای مجمع همچون روسای برخی شهرستان ها، کشتی گیران و مربیان هم با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.