پارسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی موضوع "آرش صادقی" در فراکسیون امید/ همکاری دادگاه انقلاب با حقوقدانان مجلس

سخنگوی فراکسیون امید از پیگیری و بررسی موضوع یک زندانی امنیتی در فراکسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی موضوع
"بهرام پارسایی" سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به بررسی موضوع آرش صادقی در جلسه امروز فراکسیون متبوع خود گفت: این موضوع مدتی است فضای مجازی و افکار عمومی را کمی حساس کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فراکسیون امید با رویکرد قانونی مسئولیت هر نماینده در قبال مردم، خواهان ورود به مسائل مختلف است لذا هدفمان برای پیگیری این موضوع آن است که تعامل و هماهنگی به تقابل و گره کور نینجامد.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه هدف فراکسیون امید ارسال پیام آرامش به جامعه است، تاکید کرد: طی این چند روز دو تن از اعضای حقوق‌دان فراکسیون امید به صورت حضوری با مسئولان قوه قضائیه به گفتگو پرداختند و دادگاه‌ انقلاب نیز با آنها همکاری خوبی داشته است.

پارسایی ادامه داد: این مسائل جزئی که موجب سوءاستفاده دشمنان نظام می‌شود باید با تدبیر و صبوری حل و فصل شود زیرا دشمنان نظام به ویژه در بحث حقوق بشر به دنبال بهانه‌ای هستند تا به جمهوری اسلامی ایران اتهام وارد کنند.

سخنگوی فراکسیون امید در ادامه با اشاره به دیگر مسائل مطروحه در جلسه این فراکسیون گفت: در بحث بررسی بودجه سال 96 به این نتیجه رسیدیم که چگونه می توان منافع ملی کشور را بیشتر مدنظر قرار داد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دوستان در کمیسیون تلفیق بودجه حضور دارند امیدواریم بتوان از این پتانسیل به نفع کشور استفاده کرد.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: بحث حضور تعدادی از نمایندگان در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و نحوه معرفی و انتخاب آنها نیز طی این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار