مروری بر عملکرد بازیکنان استقلال در نیم فصل اول "لیگ برتر فوتبال"

پرونده نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال برای تیم استقلال با 15 بازی و تنها کسب 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتم جدول بسته شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پرونده نیم‌فصل اول لیگ برتر برای تیم فوتبال استقلال با 15 بازی و تنها کسب 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتم بسته شد.استقلالی ها با جذب بازیکنان زیادی در اول فصل آن طور که باید نتوانستند نمره قبولی ای را به خود اختصاص دهند .با این وجود عملکرد و دقایقی بازیکنان استقلال را در این گزارش مورد بررسی قرار دادیم.
 
محسن کریمی
 
محسن کریمی بازیکنی که 251 دقیقه پیراهن استقلال را در لیگ بر تن کرده و این بازیکن بارها توانسته منصوریان و تیمش را از بحران خارج کند.بازیکنی که در آکادمی این باشگاه پرورش یافته و با قرارداد 250 میلیون تومان به جمع آبی پوشان پیوسته است.به طور حتم منصوریان برای این بازیکن در نیم فصل دوم برنامه ویژه ای دارد و پدیده استقلال پس از پشت از گذاشتن دوران مصدومیت از نیم فصل دوم در اختیار تیم است.
 
وریا غفوری
 
بازیکنی که با توجه به آسیب دیدگی از هفته دهم از همراهی آبی ها باز ماند و از لیست خط خورد. غفوری 762 دقیقه در این فصل پیراهن استقلال را پوشیده است و این بازیکن این روزها سخت در تلاش است تا با قدرت بیشتر برای نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان بازگردد. 1/1 میلیارد مبلغ قرارداد غفوری در سازمان لیگ است و بعید هم به نظر می‌رسد نیم‌فصل دوم خط بخورد.
 
هرایر مگویان
 
مدافع ارمنستانی استقلال که یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. مگویان 1071 دقیقه برای استقلالی ها در این فصل به میدان رفته و بدون شک عملکرد قابل قبولی را از خود در نیم فصل اول به نمایش گذاشته است .مگویان با این عملکرد برای نیم فصل دوم در لیست استقلال می ماند تا آبی ها را همراهی کند.
 
لئوناردو پادوانی
 
مدافع برزیلی آبی پوشان که از ابتدای فصل تاکنون 723 دقیقه پیراهن آبی‌ها را بر تن کرده و به خوبی با دیگر مدافعان هماهنگ شده است. پادوانی برای یک فصل حضورش در استقلال 980 میلیون دریافت خواهد کرد و این بازیکن یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و بعید است منصوریان او را از دست بدهد.
 
امین حاج‌محمدی 
 
لقب گران‌ترین سکونشین لیگ برتر را می توان امین حاج‌محمدی اختصاص داد. بازیکنی که در ابتدای فصل قرارداد خود را تمدید کرد و بارها و بارها از لیست استقلال خط خورد .به نوعی از ابتدای فصل می توانستیم این بازیکن را جزو خروجی های استقلال بدانیم.قرارداد 1/1 میلیاردی این بازیکن با استقلال به ثبت رسید اما در حال حاضر در لیست خروجی آبی ها نام حاج محدی دیده می شود .بازیکنی که بدون شک باید به دنبال تیم جدید برای خود در نیم فصل دوم باشد .
 
فرشید باقری
 
هافبک تیم فوتبال استقلال که 503 دقیقه پیراهن استقلال را بر تن کرده و در ابتدای فصل با قرارداد  950 میلیون به استقلال پیوسته است.این بازیکن را نیز می توان در لیست خروجی ها قرارداد و باید دید تیم آینده او کدام تیم است.
 
آرش افشین
 
مهاجم آبی پوشان که با قراردادی به مبلغ 500 میلیون به استقلال پیوست. این بازیکن در بیشتر بازی‌های استقلال دراین فصل یا نیمکت‌نشین بود یا سکونشین! مهاجم استقلال با شماره 16 تنها توانست از ابتدای فصل تاکنون در 6 بازی به میدان برود. افشین در شرایطی به استقلال آمد که قرار بود جایگزین آرش برهانی باشد اما این بازیکن انتظارات منصوریان را برآورده نکرد و روز گذشته نیز سرمربی استقلال به این بازیکن اعلام کرد برای نیم فصل دوم به فکر تیم جدید باشد.
 
مهدی رحمتی
 
کاپیتان استقلال در 13 بازی پیراهن آبی ها را پوشید و در حال حاضر بیش از هر بازیکن دیگری به درب خروجی باشگاه نزدیک است.دروازه بانی که این روز ها رابطه خوبی با منصوریان و دستیاران او ندارد و با قراردادی 2/1 میلیاردی در استقلال حضور دارد. آتش اختلافات رحمتی و منصوریان از نیمکت نشینی این دروازه بان علنی شد تا جایی که سرمربی استقلال از صدور رضایت نامه برای این بازیکن خبر داد.باید دید اختلافات پیش آمده در انتها دامن گیر رحمتی می شود یا خیر.
 
خسرو حیدری
 
کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال که طبق گفته منصوریان بزرگتر تیم هم محسوب می شود .با توجه به قرارداد 2/1 میلیاردی که این بازیکن با استقلال دارد اما او در اکثر بازی ها به دلیل مصدومیت حضور نداشت. خسرو 1058 دقیقه پیراهن استقلال را بر تن کرد و نتوانست تا حدودی انتظارات منصوریان را برآورده کند. این بازیکن نیم‌فصل دوم هم در جمع آبی پوشان می‌ماند چرا که تا پایان فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.
 
بختیار رحمانی
 
شماره 7 و خرید جنجالی استقلال که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست.بازیکنی که از ابتدای ورودش پیراهن فرهاد مجیدی را بر تن کرد اما این بازیکن قدر این پیراهن را ندانست و انتظارات را بی جواب گذاشت.هافبک 25 ساله استقلال 14 بازی پیراهن این تیم را بر تن کرد و 1153 دقیقه هم به میدان رفت اما عملکرد خوبی را از خود نشان نداد. بدون شک او نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود.بازیکن 1 میلیاردی که نزدیک درب خروجی باشگاه قرار دارد.
 
رابسون جانواریو
 
مدافع برزیلی استقلال به جز بازی هفته اول و یازدهم در همه بازی‌های استقلال فیکس بوده است. جانواریو در 1080 دقیقه‌ای که در لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان رفته بازی یکنواختی را به نمایش گذاشته است. قرارداد جان‌واریو 700 میلیون تومان است و او در نیم‌فصل دوم هم فیکس استقلال خواهد بود.
 
علی قربانی
 
علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که منصوریان اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد تنها 610  دقیقه برای استقلال بازی کرده است و قرارداد این بازیکن با آبی ها 650 میلیون تومان ثبت شده . قربانی یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و نیم‌فصل دوم هم در استقلال می‌ماند. قربانی با 3 گل زده سومین گلزن استقلال در این فصل لقب گرفته است.
 
سید مجید حسینی
 
مجید حسینی که با قرارداد 250 میلیون تومانی در استقلال حضور دارد و به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان در خط دفاع محسوب می شود و حتی استقلالی ها در نظر دارند با توجه به عملکرد خوب او در نیم فصل اول قرارداد وی را تمدید تا در نیم فصل دوم نیز در استقلال پا به توپ شود .حسینی 850 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.
 
جابر انصاری
 
موفق‌ترین بازیکن نیم‌فصل استقلال که تمام انتظارات سرمربی را برآوزده کرد. پاس ،گل و بازیسازی  این بازیکن در استقلال زبانزد همه است .جابر 30 ساله 1277 دقیقه پیراهن استقلال را پوشید و یک کارت زرد هم دریافت کرد. 4 گل حساس و امتیازآور برای استقلال به ثمر رساند تا در نیم‌فصل دوم نیز عصای دست منصوریان به حساب بیاید. مبلغ قرارداد جابر 850 میلیون تومان است و بدون شک منصوریان در حفظ جابر سخت می کوشد و بهتر است بدانیم این بازیکن از یک تیم چینی نیز پیشنهاد دارد که استقلالی ها در نظر ندارند این بازیکن را به راحتی از دست بدهند.
 
امید ابراهیمی
 
هافبک ملی‌پوش استقلال که در 15 بازی های نیم فصل به میدان رفته و می توان گفت 2 کارت زرد دریافت و 1419 دقیقه پیراهن آبی‌ها را بر تن کرده است. ابراهیمی برای یک فصل 2/1 میلیارد تومان می‌گیرد و به طور قطع نیم‌فصل دوم نیز جزو وزنه‌های قابل اتکای منصوریان به حساب می‌آید.
 
مجتبی حقدوست
 
هافبک 21 ساله استقلال  که قرارداد او با استقلالی ها 100 میلیون تومان است و بدون شک در آینده یکی از بهترین گزینه های منصوریان می شود و بهتر است بدانیم عملکرد این بازیکن نسبت به بازیکنان میلیاردی تیم بهتر است.
 
میثم مجیدی
 
مدافع 30 ساله استقلال  تنها 12 دقیقه برای استقلال در لیگ برتر به میدان رفت و این بازیکن در اکثر بازی ها مصدوم و یا نیمکت نشین بود. مجیدی 700 میلیون با استقلال قرارداد دارد و بیش از 40 درصد مبلغش را هم دریافت کرده و به نظر در نیم فصل دوم برای آبی ها به میدان برود.
 
فرشید اسماعیلی
 
اسماعیلی با پیراهن شماره 88 استقلال 882 دقیقه  برای استقلال بازی کرده و قرارداد این بازیکن 300 میلیون تومان است. اسماعیلی یکی از کلیدی ترین بازیکنان آبی پوشان محسوب می شود و وی هر زمان به میدان رفت مؤثر و کارایی لازم را داشت. اسماعیلی به طور حتم نیم‌فصل دوم نیز یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌ها به حساب می‌آید.
 
حسین حسینی
 
استقلال فصل را با او شروع و در آخرین دیدار استقلال با وی نیم فصل را به پایان رساند .حسینی در اولین بازی تیمش برابر نفت تهران به میدان رفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. دروازه‌بان 500 میلیون تومانی استقلال تنها در دو بازی فرصت خود نمایی پیدا کردو حتی در آخرین دیدار استقلال نیز با حضور خوب خود در درون دروازه باعث شد نیمکت نشینی رحمتی حس نشود.
 
بهنام برزای
 
بهنام برزای هافبکی است که تنها 519 دقیقه با پیراهن استقلال به میدان رفته که بدون شک با بازی های خوب و البته به ثمر رساندن گل های حساس باعث شد منصوریان و استقلال از بحران خارج شود.قرارداد برزای با استقلال 500 میلیون تومان است و به احتمال فراوان این بازیکن نیم‌فصل دوم هم پیراهن استقلال را بر تن می‌کند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار