کرمانشاه؛

نظارت مستمر بر بازار میوه و کنترل قیمت‌ها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: بررسی قیمت‌ میوه و تره بار از بازار، نشان از ثبات نسبی قیمت‌ها دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عباس سجادی گفت: با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات نظارت مستمر بر بازار میوه و تره‌بار در استان . انجام می شود

وی با بیان اینکه بیشترین بازرسی‌های بعد از بحث نان مربوط به میوه است، ادامه داد: بازرسی توسط گشت‌های مشترک این نهاد‌های ذکر شده در قالب اکیپ‌های 2 تا سه نفره انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به قیمت مصوب میوه‌ها، افزود: فروشندگان در فروش میوه از نظر قانونی تا 35 درصد نسبت به فاکتور مبدا می‌توانند سود اعمال کنند.

این مسؤول تصریح کرد: براساس بررسی فاکتور اولیه از مبدا، فروشندگان با رعایت درصد سود در بیشتر موارد خیلی کمتر از سود قانونی اعلام شده اعمال می‌‌کنند.

سجادی با بیان اینکه نظارت بر بازار به‌عنوان یک شبکه گسترده نقش مهمی در توزیع محصولات کشاورزی دارد، گفت: به‌صورت روزانه سه اکیپ فقط درراستای بررسی میدان بار و میوه‌فروش‌ها در سطح شهر در حال نظارت و بازرسی هستند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نظارت ، مستمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.