ارومیه؛

کمک یک میلیارد ریالی خیران سلامت به بخش بهداشت و درمان سلماس

این میزان کمک های نقدی برای خرید تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی و اقلام دارویی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس گفت: امسال خیران سلامت بیش از یک میلیارد ریال به ارتقای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند.

یعقوب مطلوب افزود: سه دستگاه تست ورزش، یک دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی، سه دستگاه یخچال آزمایشگاهی، 2 دستگاه مانیتورینگ قلب از تجهیزاتی است که در طول سال جاری به کمک خیران سلامت این شهرستان خرید و در بیمارستان 220 تختخوابی خاتم الانبیاء سلماس نصب و راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این خیران سلامت همچنین در خرید لوازم بهداشتی و اقلام دارویی بیمارستان نیز مشارکت داشتند.

وی به توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان با اعتبارهای دولتی نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال راه اندازی شده و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها را در پی داشته است.

وی از شروع طرح توسعه و تجهیز درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء خبر داد و افزود: عملیات توسعه و تجهیز این درمانگاه از ماه گذشته با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز شده و با بهره برداری از این درمانگاه در یکهزار و ٥٠٠ متر مربع زیر بنا و 20 اتاق مطب پزشکی همراه با امکانات رادیولوژی و آزمایشگاه خدمات گسترده و مطلوبی به بیماران این شهرستان ارائه می شود

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کمک ، سلامت ، بهداشت ، درمان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.