زاهدان

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دلسوز نظام هستند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیروهای وفادار و دلسوز نظام هستند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دلسوز نظام هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلام محمد طاهری اظهار کرد: تمام تلاش داخلی و خارجی این بوده و است که روحیه و شور و شعف انقلابی را در جامعه ما از بین ببرند و اتفاقاً هر جا که ما انقلابی عمل نکرده‌ایم ضربه خوردیم و از رشد و پیشرفت عقب ماندیم و دشمن وقتی می‌تواند به کشور ما طمع کند که ببیند روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان تضعیف شده و یا انقلابیون متفرق هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: باید از تمام ظرفیت‌های نیروی‌های انقلابی بهره‌مند شویم و از همه حرکت‌هایی که برای وحدت و ائتلاف و هم‌افزایی در میان نیروهای انقلاب و اصولگرایان شکل می‌گیرد استقبال می‌کنیم و لازم است که همه مردم نیروهای وفادار به انقلاب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را کمک کنند تا به اهدافشان برسند.

این مسؤول ادامه داد: دست‌هایی در کار بوده و است که بدنه دستگاه‌های اجرایی را از نیروهای انقلابی مؤمن و متدین و دلسوز به نظام و انقلاب و رهبری محروم کند.

وی گفت: برای مؤسسین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنیم و در حد توان و مقدوراتمان کمکشان خواهیم کرد تا به هدف ارزشمندشان برسند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار