جنگ نسل چهارم فرهنگی و سیاسی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: جنگ نسل چهارم فرهنگی و اخلاقی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد صبح شنبه در نشست سیاسی با کارکنان در نمازخانه سپاه ناحیه بوشهر با گرامی داشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: بصیرت زاویه‌ای در فتنه ۸۸ است که فراوان از آن گفته  شنیده شده است اما ناگفته هایی دارد که همچنان فراوان است.

انصاری نژاد با اشاره به اینکه جنگ آینده جنگ اخلاقی و سیاسی است، اظهار کرد: جنگ نسل چهارم فرهنگی است و بیش از اینکه ناوها و هواپیماهای جنگی مورد اهمیت قرار گیرد روحیه مردم نقش اصلی و کلیدی خواهد داشت. دولت تدبیر و امید نیز برای رفع مشکلات رابطه با آمریکا را مطرح کرد و همه داشته‌های خود را روی میز مذاکره ریخت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر افزود: بسیار ساده‌اندیشی است که تصور کنیم در سال ۸۸ افرادی به دلیل اینکه نامزد انتخاباتی آن‌ها رای نیاورد به نشان اعتراض در خیابان‌ها حضور پیدا کردند.

انصاری‌نژاد با اشاره به کودتاهای مخملی در کشورهای مختلف، عنوان کرد: کودتاهایی که در کشورهای مختلف انجام شد مشترکاتی مانند انتخاب رنگ انتخابات و محکومیت حاکمیت به جرم تقلب محور اصلی بود که می خواستند کپی آن نیز در ایران اجرا کنند. در جنگ جمل افسار فتنه دست یک زن بود و در فتنه ۸۸ نیز این فتنه بزرگ به دست یک زن آغاز شد. در ایام فتنه ۸۸ هاشمی نامه‌ای بدون نام خداوند به مقام معظم رهبری نوشت؛ موسوی قبل از پایان رای‌گیری اعلام پیروزی کرد، برخی موضوع صیانت از مطرح کردند، روز عاشورا به عزاداران حسینی توهین کردند، همه این اتفاقات با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام شد اما این کشور صاحب دارد.

انصاری نژاد بیان کرد: مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری، راهپیمایی به موقع مردم، حضور سپاه و بسیج در صحنه که رهبری به عنوان یکی از ستون های اصلی نظام از آن یاد می کند عوامل نقش برآب شدن نقشه های دشمن بود.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: فتنه 88 ، کودتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.