قم؛

ترمیم چاله ها و دست اندازهای اتوبان قم_تهران

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت:چاله ها و دست اندازهای اتوبان قم- تهران تا پایان هفته ترمیم و بهسازی می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم در پی برخی از تماس های مردمی رانندگان مبنی بر نامناسب بودن اسفالت اتوبان قم- تهران در بیست کیلومتر مانده به قم " محدوده ی بهشت معصومه "(س) ناهمواری ها و دست اندازهای این محدوده تا پایان هفته مرمت می شود .

مهندس سلیمیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با بیان اینکه چاله های این محدوده از اتوبان در  پی بارندگی های نسبتا شدید روزهای گذشته و به علت نامناسب بودن آسفالت ایجاد شده اند گفت : عوامل راهداری از امروز با بهبود نسبی هوا در محل مستقر شده اند و تعمیرات و بهسازی کامل آغاز شده است .
 
وی ایجاد روکشی جدید در سطح  آزادراه قم -تهران در محدوده ی استان قم نیازمند هزینه و منابع بسیار دانست و از مسئولان عالی استان در این باره کمک خواست .

رییس پلیس راه استان قم هم که همراه گروه خبر باشگاه خبرنگاران جوان در محدوده ی ذکر شده حضور یافت گفت : آزادراه قم- تهران از اصلی ترین محورهای تردد کشور است و متوسط روزانه بیش از 60 هزار تردد خودروی سبک و عمومی از این مسیر صورت می گیرد که این رقم در مناسبت های خاص به بیش از 100 هزار تردد افزایش می یابد .
 
سرهنگ جمشیدی راد با بیان اینکه برخی تصادفات و حوادث رانندگی در اثر فرار از یک چاله و انحراف مسیر به خاطر نیفتادن در دست انداز اتفاق می افتد گفت : نقص راهها یکی از سه عامل تصادفات و مرگ و میر جاده ای است و توجه خاص مسئولان راهداری در این باره از وقوع بسیاری از این رخدادهای تلخ پیشگیری می کنند . 

وی با بیان اینکه بخاطر حضور مستمر پلیس در جاده ها بیشترین شکایات و انتقادات راهداری و کیفیت آسفالت توسط مردم به پلیس منتقل می شود افزود : نواقص راهها از جمله آزاد راه قم- تهران بارها به مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تذکر داده شده است .  
خاطر نشان می شود مسئولان راهداری در حین ضبط خبر از محل مذکور و مصاحبه با رانندگان تلاش میکردند نواقص جاده و چاله های آنرا ناچیز ، عادی و گاه بهتر از سایر مسیرهای استان و کشور جلوه دهند .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.