لرستان؛

آغاز داوری آثار جشنواره رسانه‌های قرآنی لرستان

دبیراجرایی هفته قرآن وعترت لرستان از ارسال ۱۰۰ اثر از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان در حوزه قرآن و عترت به دبیرخانه هفته قرآن وعترت لرستان و آغاز داوری این آثار خبر داد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ احمدی گفت: اولین جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال حوزه قرآن و عترت در استان، در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این جشنواره در دو رشته رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، قرآن و عترت، فرهنگ حسینی و عاشورایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر موضوعات مرتبط با معارف اسلامی است.

احمدی با اشاره به این‌که در هر بخش به سه رسانه برتر حوزه قرآن و عترت هدایایی اهدا می‌شود گفت: با توجه به این‌که اولین جشنواره تخصصی رسانه‌ها در حوزه قرآن و عترت در استان برگزار می‌شود، ١٠٠ اثر از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان در حوزه قرآن و عترت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: هیئت داوران سه نفره برای انجام داوری آثار ارسالی به دبیرخانه انتخاب شده و آثار برای انجام داوری ارسال شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.