اهواز؛

جریمه 71 واحد صنفی در خوزستان

به علت ممانعت از انجام بازرسی ۷۱ واحد صنفی در خوزستان جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل استاندارد خوزستان از جریمه سنگین ۷۱ واحد صنفی در این استان به علت ممانعت از انجام بازرسی های مربوط به استاندارد خبر داد.

رضا دهدشتی زاده بیان کرد: در راستای بازرسی از واحدهای صنفی و کارگاهی در مراحل تولید، عرضه و ارائه خدمات به مشتریان در ۹ ماهه امسال، تعداد ۷۱ واحد صنفی متخلف که با کم فروشی و تقلب در عرضه و فروش کالا به مشتریان خود از انجام بازرسی و نمونه برداری ممانعت به عمل آورده بودند، برخورد قضایی شد.

دهدشتی زاده افزود: بنابر ماده ۱۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران، با معرفی این ۷۱ واحد متخلف به مراجع قضایی، پس از طی مراحل قانونی طی حکم مراجع قضایی، افراد خاطی به حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی از کسبه خواست در صورت مراجعه بازرسان و کارشناسان این اداره کل به منظور بازرسی و نمونه برداری، پس از رویت کارت شناسایی و برگ ابلاغ با وی همکاری کرده و گامی در استانداردسازی و بهبود کیفیت فرآورده های تولیدی برداشته و در کنار آن همشهریان و هم استانی های نیز در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پائین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.