ایلام؛

اعتبار برای طرح های نیمه تمام ورزشی استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام این استان نیازمند 650 میلیارد ریال اعتبار است.

اعتبار برای طرح های نیمه تمام ورزشی استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،بهروز حیدرزاده بیان کرد: هم اکنون 34 پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین 20 تا 90 درصد در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهارکرد: فاز اول پروژه سالن تیراندازی استان، سالن چم کبود آبدانان و عین الخوش دهلران که از پیشرفت فیزیکی خوب 80 تا 90 درصد برخوردارند در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

حیدرزاده با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر 73 سانتی متر است، اعلام کرد: در صورت بهره برداری از این سه پروژه تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی استان به 83 سانتی متر به ازای هر نفر افزایش می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد 2 برابری میزبانی استان در برگزاری مسابقات ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: امسال و سال گذشته حوزه ورزش استان میزبان مسابقات مهمی چون رقابت های آسیایی کاراته،مسابقات کشوری والیبال، کبدی، هاکی و همچنین تیم ملی وزنه برداری عراق و تیم های فوتبال برخی استان های این کشور بوده است.

اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان وجود دارد.
 
 
 

 
انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، میزبان ، استان ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.