رضاوند: امسال باید قهرمان جام حذفی شویم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: پس از شکست سپاهان باید قهرمان جام حذفی شویم چراکه فرصت آزمون و خطاهای نفت برای کسب جام تمام شده است.

آرش رضاوند در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی نفت مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این دیدار هیجان زیادی داشت، باور کنید اگر ضربه پنالتی حاجی صفی به گل تبدیل می شد به هیچ وجه نمی توانستیم سپاهان را شکست دهیم چراکه با تمام وجود برای دفاع از تک گل خود تلاش کرده بودیم. با توجه به خستگی بازیکنان و غیبت نفرات کلیدی، در صورت کشیده شدن این دیدار به وقت اضافه کار تیم نفت تمام می شد.

وی افزود: برنامه های دفاعی نفت در آن وضعیت خاص فوق العاده سخت انجام شد. شاید تنها چهار بازیکن باتجربه در ترکیب تیم ما در نیمه دوم به میدان رفتند. 6 بازیکن  زیر 23 سال در آن دقایق برای ما بازی می کردند. خدا را شاکرم که در این حالت سپاهان را شکست دادیم و به فینال رسیدیم.

رضاوند ادامه داد: جوانان نفت عملکرد خوبی داشتند و به خوبی جای بازیکنان باتجربه را پر کردند. این امر کیفیت تیم ما را نشان می دهد.

وی درباره حواشی دیدار سپاهان- نفت بیان کرد: سوت های اشتباه داور در نیمه دوم می توانست استرس ما را بالا ببرد. البته موعود بنیادی فر بدون قصد و غرض داوری کرد اما تصمیمات اشتباه وی کار تیم نفت را سخت کرده بود.

رضاوند درمورد تصمیم علی دایی برای بیرون کشیدن بازیکنان نفت پس از اعلام پنالتی برای سپاهان گفت: به هر حال اشتباهات داوری منجر به عصبانیت دایی شد و وی در آن وضعیت، لحظه ای از بازیکنان خواست به کنار زمین بیایند. البته پس از چند دقیقه خود دایی ما را به زمین فرستاد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا با رسیدن نفت به فینال جام حذفی، طلسم جام نبردن این تیم به پایان می رسد یا خیر، بیان کرد: در چهار سالی که در نفت حضور دارم سه فینال مهم را تجربه کردم. در زمان سرمربی گری یحیی گل محمدی در نفت، آخرین بازی ما مقابل همین سپاهان بود که حکم فینال را داشت. با باخت در آن دیدار، قهرمانی لیگ را از دست دادیم. یک سال بعد این اتفاق با تساوی نفت برابر تراکتورسازی تکرار شد چرا که اگر آن بازی را می بردیم، قهرمان لیگ چهاردهم می شدیم. در فینال جام حذفی 2 سال پیش هم به ذوب آهن باختیم. فرصت آزمون و خطا برای نفت تمام شده و باید در فینال جام حذفی امسال به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار