جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در دفتر ستاد بازی عتبات در نجف اشرف برگزار شد

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان در دفتر ستاد بازی عتبات در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛باحضور سعادت استاندار آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه جلسه ستاد بازسازی عتبات استان در دفتر ستاد بازی عتبات عالیات در نجف اشرف برگزار شد

در این جلسه فداکار مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر نجف گزارشی از تاریخچه فعالیت های بازسازی عتبات در عراق و شهر نجف اشرف بویژه توضیحات جامع در خصوص اجرای پروژه بسیار عظیم صحن حضرت فاطمه زهرا (س) ارائه کرد.

وی در این جلسه از همکاری بسیار خوب و ارزشمند مسوولین دولت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان محترم مجلس و بویژه کمک های مردمی تقدیر نمود.

وی از نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی درخواست کرد با بسیج مردمی بانی خیر مشارکت مردم و خیرین در روند اجرای پروژه توسعه صحن حضرت فاطمه سلام الله علیها و سایر پروژه های عتبات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در ادامه جلسه گفت: خدمت به ائمه اطهار یک سعادت دنیوی و اخروی است و خوشا به سعادت شم که در این حوزه فعالیت می کنید..

وی ضمن نقل روایتی از ائمه اطهار ،خادمی ائمه اطهار و اهل بیت (ع ) را از شریف ترین کارها دانستند و همه خادمین و مشارکت کنندگان در بازسازی عتبات را درثواب زائرین سهیم هستند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده از تجارب سایر استان ها در نحوه مشارکت در فرایند بازسازی عتبات و صحن حضرت فاطمه در نجف اشرف(طرح توسعه حرم حضرت امیرالمومنین) زمینه های مشارکت استان در این پروژهرهای فاخر را تشرح نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.