مسیر رقابت استانداردهای لازم را داشت

شیرقوی:مسابقات عمومی ماراتن از سطح بالایی برخوردار بود

نایب قهرمان مسابقات عمومی دو ماراتن قهرمانی کشور گفت:حضور تمام قهرمانان سطح این مسابقات را بالا برده بود.

شیرقوی:مسابقات عمومی ماراتن سطح بالایی داشتحسن شیرقوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت های عمومی دو ماراتن قهرمانی کشور اظهار کرد:با توجه به این که تمام قهرمانان دو ماراتن در این رقابت شرکت کرده بودند، رقابت های عمومی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی افزود:مسیر این رقابت استانداردهای لازم را داشت.هرچند برای حضور در مسابقات عمومی تمرینات ویژه ای را انجام نداده بودم اما تلاش خود را برای رفتن روی سکو قهرمانی به کار گرفتم و خوشحالم که به جایگاه دوم رسیدم.

شیرقوی درباره این که فدراسیون دوومیدانی باید چه راهکاری برای ارتقای کیفیت دو ماراتن ایران اتخاذ کند، گفت: فدراسیون باید مسیرهای رقابت های ماراتن داخلی را مانند مسابقات بین المللی در نظر بگیرد تا در زمان اعزام به رقابت های خارجی، مشکل آشنایی با مسیر نداشته باشیم.

نایب قهرمان رقابت های عمومی ماراتن قهرمانی کشور درباره اعزام 2 نماینده از کشورمان به مسابقات آسیایی هنگ کنگ بیان کرد:خوشبختانه مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی پیش از شروع رقابت امروز اعلام کرد نایب قهرمان مسابقات عمومی هم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود. بر همین اساس من هم می توانم مانند محمد جعفر مرادی در رقابت های هنگ کنگ شرکت کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار