سیاه جامگان فعال ترین تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی؛

3 بازیکن دیگر مشکی پوش شدند

احسان گنجی، عباس مرداسی و میلاد میداوودی طی توافقی با مسئولان سیاه جامگان به این تیم مشهدی پیوستند.

دو بازیکن دیگر مشکی پوش شدندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه رزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سیاه جامگان یکی از تیمهای فعال در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر است و تاکنون چند بازیکن برای نیم فصل دوم جذب کرده است. جذب میلاد میداوودی ستاره سابق تیم استقلال مهمترین خرید سیاه جامگان در نقل و انتقالات زمستانی است. 

میداوودی در نیم فصل اول در تیم عضویت نداشت و در نیم فصل دوم قرار است شاگرد خداداد عزیزی شود.

احسان گنجی بازیکن سابق شهر باران که عملکرد فوق العادی در این تیم تهرانی در لیگ دسته دو داشت با مسئولان سیاه جامگان به توافق رسیده است. دریافت برگه اشتغال به تحصیل مشکل گنجی برای پیوستن به سیاه جامگان است که به نظر می رسد این مسئله به زودی برطرف شود. 

عباس مرداسی بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان هم با عقد قرارداد به تیم سیاه جامگان پیوست. مرداسی نیم فصل اول در تیم صنعت نفت آبادان بازی می کرد و در نیم فصل دوم زیر نظر خداداد عزیزی فوتبال خود را ادامه می دهد. 

خداداد عزیزی با خرید میلاد میداوودی و محسن آذرپاد خط حمله تیم سیاه جامگان را تقویت کرد. 

گفتنی است تیم سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی نظیر علی جلیلی، سالار افراسیابی، حسین کیانی مقدم، محسن آذرپاد، وحید عسگری و میلاد میداوودی جذب کرده بود که گنجی و مرداسی هم به جمع خریدهای این تیم مشهدی اضافه شدند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار