پاشازاده در یک قدمی سرمربیگری شاهین شهرداری

افت عملکرد شاهین شهرداری بوشهر با محمد احمدزاده طی بازی های اخیر، احتمال صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات لیگ دو را با اما و اگر مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئولان این تیم که سال گذشته نیز با وجود سرمایه گذاری مناسب، از صعود به لیگ آزادگان بازماندند، گویا این فصل برای تغییر سرمربی و شوک به تیم سریع تر عمل خواهند کرد.

شاهینی ها در پایان هفته چهاردهم مسابقات، با 21 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارند و با تیم اول جدول نیز 4 امتیاز فاصله گرفته اند. بازی بعدی این تیم دوشنبه آینده (13 دی) مقابل هف سمنان در بوشهر است.

گفته می شود مهدی پاشازاده اصلی ترین گزینه هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر برای نشسنن روی نیمکت این تیم است. وی که فصل گذشته در لیگ دو مربیگری پارس جنوبی جم را داشت و در صعود تیم ها به دسته بالاتر کارنامه موفقی دارد، این فصل مربیگری راه آهن تهران در لیگ آزادگان را برعهده گرفت که به دلیل مشکلات مالی آنها، در بازی پایانی نیم فصل از لکوموتیورانان جدا شد.

خبر می رسد پاشازاده اکنون در اتریش به سر می برد و اگر مذاکرات با وی نتیجه بخش باشد، اوایل هفته آینده برای بررسی شرایط و امضای قرارداد به بوشهر سفر می کند.

از دیگر گزینه های موردنظر شاهینی ها می توان به غلامرضا دلگرم مربی سابق ایرانجوان بوشهر، اکبر میثاقیان، فرشاد پیوس و حسین خطیبی اشاره کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.