بندرعباس؛

پایان مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در هرمزگان

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی روز میثاق امت با ولایت امروز با حضور گسترده ساحل نشیان خلیج فارس و حافظان تنگه هرمز در هرمزگان برگزار شد.

پایان مراسم گرامیداشت حماسه  نهم دی در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار های ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم ، لبیک یا خامنه ای، مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر فتنه گر ، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم ، حمایت دوباره خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.
این مراسم در بندرعباس با حضور گسترده ولایت مداران در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.
عضو هیات عالی تنظیم روابط و حل اختلاف قوای سه گانه امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در بندرعباس  گفت : در فتنه سال 88 استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال شکاف بین ملت و ولایت بودند که با بصیرت مردم این توطئه با شکست روبرو شد.
.حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر افزود : از بین بردن وحدت و انجسام در کشور و تهدید امنیت از دیگر اهداف دشمن بود که خنثی شد.
وی گفت : مردم در حماسه نهم دی بار دیگر با بصیرت و اتحاد خود نشان دادند همیشه پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند و اجازه دخالت به دشمنان را نمی دهند.
عضو هیات عالی تنظیم روابط و حل اختلاف قوای سه گانه گفت : مردم در نهم دی به دنیا ثابت کردند که با رهبر خود پیوندی استوار و محکم دارند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر افزود : نهم دی به روز وحدت ، ایستادگی و اقتدار کشور تبدیل شده است.
وی گفت : قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امنیت همه کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس ایجاد کرده است و  جمهوری اسلامی ایران در اندیشه تحکیم امنیت منطقه است .
وی گفت: امروز هم بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی می توان عزت و اقتدار را برای کشور ایجاد کرد.
وی گفت : اقتصاد مبتنی بر تولید ، دانش ، مدیریت مصرف و فناوری های نوین از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: 9دی ، حماسه ، فتنه ، ایران ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.