اصفهان؛

9 دی نمادی جامع از وحدت کلمه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

فرماندار کاشان گفت: 9 دی نمادی جامع و کامل از وحدت کلمه، تبعیت از ولایت و رهبر معظم انقلاب و نماد واقعی دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و ولایی است که در خلق آن، همه جریان‌های سیاسی حضور داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان در پیامی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: در این روز تمام نقشه های شوم دشمنان برای براندازی نظام خنثی شد، دشمنی که از ابتدای پیروزی انقلاب در مراحل مختلف از نقشه های جدید و مخوف برای براندازی نظام اسلامی استفاده کرد که همه این توطئه ها با هوشیاری ملت نقش بر آب شد.
وی در این پیام حماسه 9 دی را نماد مردم سالاری دینی و بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی دانست و افزود:حضور مردم در این روز نشان داد که دشمنان ایران نمی توانند خللی در عزم و اراده این ملت ایجاد کنند.
معاون استاندار اصفهان اثربخشی، ماندگاری و اثرگذاری نهم دی را بسیار با اهمیت بیان کرد و گفت: در این روز، مردم ولایتمدار ایران اسلامی مصمم‌تر از همیشه با هوشمندی، افزایش آگاهی و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی در این پیام با تاکید بر پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب که خواستار هوشیاری ملتها و دولت‌ها در مقابل شیطنت‌های سلطه‌گران بوده و انسجام و اتحاد را مهم‌ترین آمادگی مورد نیاز دنیای اسلام برمی شمارند، با گرامیداشت خاطره نهم دی، ضمن دعوت از همه احزاب و گروه ها به حفظ وحدت، توفیق روزافزون مردم مومن، متعهد و ولایتمدار دارالمومنین کاشان را از درگاه ایزد منان مسالت کرده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.