مشهد؛

سيج يكي از پشتوانه هاي اصلي نظام

چهارمين گردهمایی سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، با حضور فرماندهان مقاومت بسیج اين وزارت در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اين مراسم گفت: تلاش بسيج در مجموعه وزارت كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي اين است كه مباني اخلاق را مبنا و اصل قرار گيرد.

ابوالحسن فيروز آبادي با تاكيد بر اينكه بسيج غير از نهضت اخلاقي در حوزه فضاي مجازي نيز بايد وارد يك نهضت شود، بيان كرد: ظرفيت بسيج بايد در خدمت توليد محتوا در فضاي مجازي قرار بگيرد چرا كه تعداد مطالب توليدي كانال هاي مذهبي نسبت به تعداد آنها كم است.

او ادامه داد: خوشبختانه در يكسال اخير فضاي مجازي به سمت اعتدال حركت كرده است و فعاليت هاي مذهبي در اين فضا رضايت بخش است.

فيروزآبادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفت:ما در این حوزه نیاز به هوشیاری و هوشمندی داریم تا به حفظ نظام و اسلام بیانجامد که بسیج در گسترش این هوشیاری، نقش مهمی دارد.

در پايان این گردهمایی، از خانواده شهيد برونسي و خانواده دو تن از شهداي مدافع حرم و بسیجیان نمونه و برتر رده‌های مقاومت بسیج ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی كشور با اهدای لوح تجلیل شد.
انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.