کرمان؛

برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه کرمان

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه در این استان است.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، محمدرضا نژاد حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه در این استان است.

اوی فزود: از برگزاری آخرین نمایشگاه مطبوعات در کرمان 13 سال می گذرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کرمان عنوان کرد: تلاش می شود شعار نمایشگاه مطبوعات در سال جاری بر اساس اقتصاد مقاومتی طراحی شود که این شعار بعد از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات محل تلاقی مردم و رسانه ها و رسانه ها و مسئولان است تا مسئولان بتوانند از ظرفیت این نمایشگاه برای بیان اقدامات انجام شده بهره بگیرند.

نژادحیدری گفت: نمایشگاه مطبوعات کرمان با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همت بزرگ و سترگ استاندرای کرمان اجرا می شود.

وی یادآور شد: شورای سیاست گذاری برای نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در نظر گرفته شده و در نظر است که ریاست این شورا بر عهده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری باشد.

دویست و چهاردهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار