حضور «در سیاهی شب» در جشنواره های خارجی

اولین تجربه فیلمسازی ابوالفضل تاجیک در ادامه حضور در جشنواره‌های خارجی به دو جشنواره هند و شاهزاده جایزه آمریکا راه یافت.

حضور  «در سیاهی شب» در جشنواره های خارجی
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «در سیاهی شب» به کارگردانی ابوالفضل تاجیک به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Sand Dunes هند و جشنواره شاهزاده جایزه اسکار آمریکا راه یافت.

در خلاصه داستان «در سیاهی شب» آمده است: تجربه های مردی در پارک در یک شب تاریک آنچنان با واقعیت‌ها در هم می‌آمیزد که حوادث غیر منتظره و شکننده را به دنبال دارد.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم که اولین تجربه فیلمسازی اوست را خود ابوالفضل تاجیک برعهده دارد که دانش آموخته سینماست و این روزها تدوین فیلم «نیمه پنهان» را انجام می دهد.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به بازیگران: داوود محمدآبادی و علی اکبر مددی مهر، مدیرفیلمبرداری: محمد نامدار، تدوین و جلوه‌های بصری: عباس یوسف شاهی، طراح و ترکیب صدا: علی ابوالصدق، موسیقی متن: بهنود یخچالی، طراح صحنه و لباس: مونا افخمی، طراح پوستر: محمد یار احمدی، گریمور: محمود اسمانی، دستیار کارگردان: سارا آقابابایان، مجری طرح: پیام زین‌العابدینی و تهیه کننده:ابوالفضل تاجیک اشاره کرد.

سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Sand Dunes  در تاریخ 25  و 26 دسامبر 2016 در راجستان  کشور هند و هفدمین جشنواره  شاهزاده جایزه اسکار ‌ماه جولای 2017 در فلوریدای آمریکا برگزار خواهد شد.

از جوایز ، تقدیرنامه و تندیس های این فیلم پس از حضور در جشنواره های متعدد می توان به:

*جایزه بهترین فیلم برای فیلم «در سیاهی شب» از پانزدهمین جشنواره فیلم رأفت شهریور 1395
*جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم «در سیاهی شب» از پانزدهمین جشنواره فیلم رأفت شهریور 1395
*تقدیر شده بهترین فیلمنامه برای فیلم «در سیاهی شب» در پانزدهمین جشنواره فیلم رأفت شهریور 1395
*جایزه اول بهترین فیلم و کارگردانی برای فیلم «در سیاهی شب» از جشنواره فیلم و عکس پلیس مهر 1395
* جایزه اول فیلمبرداری برای فیلم «در سیاهی شب» از جشنواره فیلم و عکس پلیس مهر 1395



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار